enter-article דוכנים להשכרה - איך עושים את זה נכון - הכל על סטנדים
מתקני תצוגה » מאמרים וחדשות » דוכנים להשכרה - איך עושים את זה נכון

דוכנים להשכרה - איך עושים את זה נכון



ב-250 שקל יש לכם דוכן מושכר, עכשיו כל מה שאתם צריכים להחליט זה מה לעשות איתו


אם אתם מתכננים אירוע רב משתתפים בקרוב, לא משנה אם מדובר בבריתה, חתונה, אירוע לעבודה, מסיבת יום הולדת גדולה או סתם מסיבה ללא שום סיבה בוודאי תצטרכו דוכנים מסוגים שונים, לשם כך תוכלו להשתמש בשירותי חברות אשר משכירות אותם.

בכל אירוע אליו מגיעים הרבה אנשים הם בוחנים קודם כל את הדוכנים, בדרך כלל אלו
דוכני אוכל, אך אלו יכולים להיות דוכנים בכל תחום כמו דוכני הפעלות וכד'. כל אחד אוהב סגנון אחר של אוכל או סגנון אחר של הפעלות לכן עדיף להציב הרבה דוכנים שיהיה מבחר למוזמנים.


סוגי דוכנים להשכרה

אתמקד בדוכני האוכל מפני שאלו הדוכנים הפופולאריים ביותר שמזמנים לאירועים. אתם בתור מארגני האירוע יודעים איזה דוכנים אתם רוצים להשכיר לאירוע שלכם, איזה מאכלים וקינוחים אוהבים האורחים שלכם.

המבחר הוא עצום: דוכן מזון איטלקי, צמחוני, ים תיכוני, מזנון יווני, חטיפים מקסיקנים, תאילנדי, רוסטביף, סנדוויץ' בר, פיצות, פוקאצ'ות, פסטות במגוון צורות ורטבים, פלאפל, פסטלים, סיגרים, על האש, ירקות, מוקפצים, מרקים, פשטידות, מוקרמים, גבינות, בייגל טוסט, המבורגר, קרפ, צמר גפן מתוק, פופקורן ועוד מאכלים רבים שניתן להגיש אותם בדוכני האוכל המושכרים.

עלות
דוכנים להשכרה נע בין 250 ₪ לדוכנים פשוטים (לדוגמא צמר גפן מתוק) ל- 3,000 ₪ ויותר. המחיר יקר יותר במידה ותשכרו מפעיל מטעם הדוכן. בעל הדוכן מעצב את הדוכן שלו באופן מרשים מה שהופך לאטרקציה לאורחים יותר מכל סוג של אוכל שיוגש להם.

גוענים להשכרה


דוכנים להשכרה לאירוע – איך זה עובד

בעלי האירוע עובדים קשה לפני האירוע בבחירת הדוכנים, עליהם לעבור בין ספקי הדוכנים טרם האירוע ולטעום, לבחון ולהחליט איזה דוכנים הכי יתאימו לאירוע שלהם. אם לדוגמא מדובר על אירוע אליו מגיעים אורחים בגילאים שונים, בעלי האירוע צריכים לבחור דוכנים להשכרה שיתאימו גם לילדים ובני נוער וגם למבוגרים, מבחינת הגובה והנוחות. בחירת מפעיל הדוכן אינה נקבעת רק לפי סוג האוכל שהוא מגיש אלא גם לפי ההרגשה שלו.

האורחים אוהבים לראות כיצד מכנים להם את האוכל בדוכן, לכן ישנם בעלי דוכנים שממש מציגים הצגה בזמן הכנת האוכל שהחוויה נעימה לא רק לשפתיים אלא גם לעיניים. שימו לב לצורת ההכנה וההרגשה של בעלי הדוכנים מפני שזהו חלק בלתי נפרד מהשכרת הדוכן והנאת האורחים. לאחר שבעלי האירוע החליטו איזה סוגי דוכנים להשכרה יהיו באירוע הגיע שלב התכנון.


דוכנים להשכרה – כמה ימים לפי האירוע

יש לקבוע עם בעלי דוכנים להשכרה במקום האירוע כדי שיראו היכן הם יכולים להציב את הדוכן, כמה מקום הם צריכים, האם הם צריכים משהו מיוחד עבור הדוכן שלהם, לדוגמא נקודת חשמל, דוכן שעובד עם אש שלא כדאי להציבו מתחת לעץ וכו'. כך תכינו לכם סקיצה של מקום האירוע ומיקומם של כל דוכנים להשכרה.


דוכנים להשכרה – יום האירוע

ביום האירוע יש לדאוג לכך שיוכלו להיכנס טנדרים ומשאיות של
דוכנים להשכרה ויוכלו לפרוק בקלות את הדוכנים. לאחר שכל הדוכנים יהיו מוכנים ויתחילו להגיש את האוכל המראה יהיה מדהים. סוגי האוכל השונים, בעלי הדוכנים הלבושים כל אחד בהתאם לסוג האוכל שהוא מכין, הצבעים הרבים והריח הטוב של האוכל יהפכו את האירוע למוצלח.
 


 

עוד באותו נושא

מתקני תצוגה - המדריך השלם

מתקני תצוגה - המדריך השלם

למתקני תצוגה יש מטרה מאוד ברורה, לגרום לכם להתקרב ליצירה ולהביט בה או לקחת מהמתקן מוצר לרכישה. במילים אחרות, מתקני תצוגה הם הסייד קיק הכי...

סטנדים - המדריך השלם

סטנדים - המדריך השלם

סטנד תצוגה לא רק בא להציג את מרכולתנו אלא הוא מספר סיפור, סיפור של הצלחה אם אתה לא שם אתה לא קיים, זועקים לנו אנשי הפרסום והשיווק. ובכן...

סטנדים לחנויות - להוביל את הלקוח למוצר

סטנדים לחנויות - להוביל את הלקוח למוצר

התפתחות השיווק והכנסתו לכל תחום בחיינו שינתה את מראה החנויות, המוצרים והשירות. אחד הנושאים שלא שמו לב אליהם בעבר ובעקבות השיווק עברו שינוי...

פודיום - הדרך אל הנאום עובר כאן

פודיום - הדרך אל הנאום עובר כאן

מי היה מאמין שהפודיום ממנו נואמים היום נשיאים וראשי ממשלה באמצעות מסכי מחשב שקופים, נמצא בשימוש עוד מימי יוון העתיקה? למרות שמומחים לשפת...

מערכות תצוגה  - גם ריהוט חנויות מוכר

מערכות תצוגה - גם ריהוט חנויות מוכר

אם עיצוב לוכד את העין, אז מתקני תצוגה גורמים ליד לקחת את מה שהעין רואה.  כן, גם הנוחות של הלקוח תורמת למכירה. מערכות תצוגה חיוניות לא...

string(31) "categoryהשכרת דוכנים"