enter-article סטנדים לחנויות - להוביל את הלקוח למוצר - הכל על סטנדים
מתקני תצוגה » מאמרים וחדשות » סטנדים לחנויות - להוביל את הלקוח למוצר

סטנדים לחנויות - להוביל את הלקוח למוצר


התפתחות השיווק והכנסתו לכל תחום בחיינו שינתה את מראה החנויות, המוצרים והשירות. אחד הנושאים שלא שמו לב אליהם בעבר ובעקבות השיווק עברו שינוי גדול הם סטנדים לחנויות.


בעבר לא ייחסו חשיבות גדולה לסוגי סטנדים לחנויות, כל הסטנדים היו זהים באותו הצבע והצורה לא משנה מה היו מציגים עליהם. כיום לכל חנות יש סטנדים מיוחדים עבור המוצרים שהיא מציגה ואף סטנדים מיוחדים המיועדים לשיווק מוצר אחד.


סטנדים לחנויות לשיווק מוצרסטנדים לחנויות

כחלק מהתפתחות והמודעות לשיווק נכון החלו לייצר סטנדים המיועדים במיוחד עבור מוצר אחד.

כאשר מציבים מוצר על סטנד ולידו מוצבים עוד מוצרים מתחרים הלקוח מגיע ובוחר מתוך כל המוצרים מוצר אחד לפי השיקולים אישיים שלו.

במידה ויציבו מוצר חדש או מוצר מחודש על גבי הסטנט לא תמיד הלקוחות ישימו לב אליו וברוב המקרים יפנו מיד למוצר הקבוע שהם קונים מבלי להסתכל לצדדים.

כאשר מייצרים עבור מוצר חדש, מחודש או מוצר שנמצא בתהליך שיווק ופרסום ויש לו מתקני תצוגה המיועדים במיוחד בשבילו הוא הופך לחלק מרכזי יותר בחנות.

הלקוח נכנס לחנות ושם לב למתקן התצוגה החדש, בוחן אותו ואת המוצר שהוא מציג ומחליט אם לרכוש אותו או לא.

מתקני תצוגה מיוחדים עבור מוצר אחד הם צבעוניים ומעוצבים כך שימשכו את עיני הלקוח, הם מוצבים בדרך כלל בכניסה לחנות וגורמים לעלייה גדולה במכירת

ניתן להגדיל את המכירות עוד יותר בעזרת דיילת שתעמוד ליד מתקני תצוגה וגם תספר ללקוח על המוצר, תחלק לו דוגמיות קטנות של המוצר, תשכנע את הלקוחות לנסות את המוצר ולרכוש אותו.


סטנדים לחנויות – סופר מרקט

קניות בסופר מרקט יכולות להיות חוויה מהנה ומצד שני חוויה לא נעימה ומעיקה. רוב הסופרמרקטים דומים אחד לשני, מדפים זהים בגדלים שונים עליהם מוצגים המוצרים למכירה. ישנם סופרמרקטים שונים בכך שהם מציגים את מוצריהם על סטנדים מיוחדים.

כאשר עוברים במחלקת היינות הסטנדים עשויים עץ וסביבם ציורים של כרמים ואשכולות ענבים, במחלקת החטיפים מוצגים ציורים גדולים של דמויות מהחטיפים (לדוגמא התינוק של במבה), במחלקת הטיטולים מוצגות תמונות של תינוקות ועוד. כל סטנד כזה מכניס את הלקוח שמגיע לסופר לאווירה הנכונה לקנייה.

הלקוח נהנה יותר להסתובב בסופר ולבחור את המוצרים, התמונות והציורים יכולים להיות עבורו גם ככלי עזר כדי לדעת היכן מונחים המוצרים שהוא מחפש. אם לדוגמא הוא מחפש אחר החטיפים ורואה ציור גדול של התינוק של במבה הוא יודע ששם מונחים כל החטיפים.

סטנדים מיוחדים בסופר מרקט משנים לחלוטיון את חווית הקנייה של הלקוח, הוא נהנה יותר להגיע למקום וקונה יותר. 



עוד באותו נושא

מתקני תצוגה - המדריך השלם

מתקני תצוגה - המדריך השלם

למתקני תצוגה יש מטרה מאוד ברורה, לגרום לכם להתקרב ליצירה ולהביט בה או לקחת מהמתקן מוצר לרכישה. במילים אחרות, מתקני תצוגה הם הסייד קיק הכי...

סטנדים - המדריך השלם

סטנדים - המדריך השלם

סטנד תצוגה לא רק בא להציג את מרכולתנו אלא הוא מספר סיפור, סיפור של הצלחה אם אתה לא שם אתה לא קיים, זועקים לנו אנשי הפרסום והשיווק. ובכן...

דוכנים להשכרה - איך עושים את זה נכון

דוכנים להשכרה - איך עושים את זה נכון

ב-250 שקל יש לכם דוכן מושכר, עכשיו כל מה שאתם צריכים להחליט זה מה לעשות איתו אם אתם מתכננים אירוע רב משתתפים בקרוב, לא משנה אם מדובר בבריתה,...

פודיום - הדרך אל הנאום עובר כאן

פודיום - הדרך אל הנאום עובר כאן

מי היה מאמין שהפודיום ממנו נואמים היום נשיאים וראשי ממשלה באמצעות מסכי מחשב שקופים, נמצא בשימוש עוד מימי יוון העתיקה? למרות שמומחים לשפת...

מערכות תצוגה  - גם ריהוט חנויות מוכר

מערכות תצוגה - גם ריהוט חנויות מוכר

אם עיצוב לוכד את העין, אז מתקני תצוגה גורמים ליד לקחת את מה שהעין רואה.  כן, גם הנוחות של הלקוח תורמת למכירה. מערכות תצוגה חיוניות לא...

string(29) "categoryמתקני תצוגה"